آثار برگزیده جشنواره بین‌المللی چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی در شبکه فارس پخش می‌شود

نشست هم اندیشی برگزاری جشنواره بین‌المللی چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی با اصحاب رسانه در هتل بین‌الحرمین شیراز با حضور اعضای شورای سیاستگذاری این شنواره و بیش از ۴۰ خبرنگار و عکاس خبری رسانه‌های مکتوب و برخط استان فارس برگزار شد.

به گزارش میراث آریا، خورشید سوار، معاون فضای مجازی صدا و سیمای فارس اعلام کرد که آثار برگزیده سومین جشنواره بین‌المللی چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی به عنوان تولیدات مردمی در قاب شبکه فارس پخش خواهد شد.

معاون فضای مجازی صدا و سیمای فارس ادامه داد: تبیین وجوه ناشناخته گردشگری و توجه به مباحث روزآمد و کارآمد که میان فرهنگ باستانی و مسائل روز ارتباط برقرار می‌کند نیز در راستای برگزاری این جشنواره تاثیرگذار است.

او تصریح کرد: در بحث کارگروه فضای مجازی نیز ترتیبی اتخاذ داده خواهد شد که تولیدات فاخر در زنجیره شبکه فارس استفاده شود.

در این جلسه غلامرضا شهریاری، مشاور شهردار شیراز گفت: در کشوری که مدیریت واحد شهری وجود ندارد اجرای یک کار بزرگ نیازمند هماهنگی و همدلی و مدیریتی قوی است که ارکان را در کنار هم قرار دهد که با خوشبختانه با حضور استاندار فارس این مهم در کلانشهر شیراز رقم خورده است.

او با بیان اینکه برگزاری این رویداد، کاری بزرگی است، افزود: معرفی میراث فارس کاری سخت است.

شهریاری ادامه داد: شهردار شیراز طی دو سال اخیر در همه زمینه‌ها به کمک و یاری دستگاههاس اجرایی و خصوصی آمده است.

مشاور شهردار شیراز گفت: شهرداری شیراز در راستای افزایش سرانه فضای گردشگری، احداث تله‌کابین، پارک آبی، پیست دوچرخه سواری ۳۰ کیلومتری، آکواریوم، پارک سه هکتاری و… را در دستور اجرا قرار داده است.

مشاور شهردار شیراز در خاتمه سخنانش اعلام کرد: ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری آبانماه امسال همزمان با کنگره سرداران و امیران فارس افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062801728
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha